Kinderconferentie hoogbegaafdheid 2014

Een dag vol pittige, interessante workshops/lezingen voor begaafde kinderen van 9-14 jaar.

Ontmoetingen met gelijkgestemden, je onderdompelen in wat jou boeit

Kijk wat deze dag jou (en je ouders) te bieden heeft en schrijf je snel in!
Vol = vol

Datum en tijd

Datum: 24 mei 2014
Tijd 10:00 – 16:30 uur

Inschrijven vanaf 09.00 uur.

Locatie

Gymnasium Camphusianum
Vroedschapstraat 11
4204 AJ Gorinchem
http://www.camphusianum.nl
Dagplanning

09:00 – 09:45 uur             Inloop en inschrijven tot 9:45 uur
10:00 – 10:15 uur               Opening en welkom
10:15 – 10:45 uur                Vraag- en antwoordsessie met Dolores Leeuwin
10:45 – 12:15 uur                Workshopronde 1

12:15 – 13:00 uur                Lunch

13:00 – 14:00 uur               Durftevragen sessie met Sander Datema
14:00 – 15:30 uur                Workshopronde 2
15:30 – 16:30 uur                Napraten en mogelijkheid om de informatiemarkt nog te bezoeken
Doelgroep

(Hoog)begaafde kinderen in de leeftijd van 9 t/m 14 jaar.

Organisatie

Fanny Cattenstart www.gripoptalent.nl

Marije Ruben www.begaafdincontact.nl

Voor meer informatie of inschrijfmogelijkheden, mail naar: info@begaafdincontact.nl

Kinderconferentie 2014

Advertenties
Dit bericht is geplaatst inAgenda, HB ontmoetingen, Hoogbegaafdheid, Kinderen en getagd , , , , , , op by .

Over Webmaster

*Trajectbegeleiding voor ouders Als je met vraagtekens zit die je kind betreffen is het soms handig als je iemand hebt die een luisterend oor heeft, met je meekijkt, met je meedenkt. Die je ook advies geeft over de stappen welke ondernomen kunnen of moeten worden om je kind goed te (laten) begeleiden. I-CARUS doet dit op het gebied van (een mogelijke) ontwikkelingsvoorsprong of hoogbegaafdheid. Ook voor gedrags- en leerproblemen zoals ADHD, autisme, dyslexie, beelddenken en voor Leonardo onderwijs. Er wordt samen met de ouders geprobeerd een goed beeld te vormen van het probleem, zodat er naar mogelijke oplossingen kan worden toegewerkt. *Coaching ‘Ik leer anders’ - beelddenken Een grote groep ondergewaardeerde leerlingen heeft juist een bijzondere gave: het zijn beelddenkers! Zij denken niet in woorden, maar in beelden. Daarom wordt het lesmateriaal niet begrepen en onthouden. Vaak hebben beelddenkers een leerachterstand of denkt men aan dyslexie. Bijles helpt niet of nauwelijks omdat er dan nog meer schoolwerk op ‘foute’ wijze wordt aangeboden. De training ‘Ik leer anders’ vertaalt de lesstof naar de manier van denken van het kind. Het is ook mogelijk om als school om hulp te vragen voor een kind. Dit met toestemming van de ouders. *Presentaties of studiedag Meer te weten komen over hoogbegaafdheid of beelddenken? Voor (onderwijs) organisaties kan er een presentatie gegeven worden over hoogbegaafdheid of beelddenken. Voor het onderwijs bieden we ook een studiedag beelddenken - ‘Ik leer anders’. Specialties Hoogbegaafdheid, autisme, ADHD, ADD, sensorische integratie, motorische problemen, dyslexie, dyscalculie, beelddenken etc of een combinatie hiervan

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s