360grView in Gifted@248 magazine nr. 1

Deze maand verscheen het eerste nummer van het magazine gifted@248 over (hoog)begaafde kinderen. Het artikel van Stichting 360grView over vroegsignalering is te vinden op bladzijde 46. Lezen dus!

Op 20 september overhandigden 4 kinderen van hoogbegaafdenschool De Vuurvogel het eerste exemplaar aan Marion Suijker, wethouder Jeugd en onderwijs in de Gemeente Gouda.

Namens stichting 360grView waren Lilian van der Poel en Dorien Kok aanwezig.

We zijn zeer verhoogd dat de wethouder onze visie over vroegsignalering onderstreepte bij de overhandiging.

Stichting 360grView complimenteert uitgever 248media met het mooie en broodnodige magazine gifted@248.  Fijn dat er aandacht is voor hoogbegaafde kinderen!

Wethouder Marion Suijker en de 4 kinderen die meegeholpen hebben bij de totstandkoming van het 1e magazine.

Wethouder Marion Suijker en de 4 kinderen die meegeholpen hebben bij de totstandkoming van het 1e magazine.

Inderdaad, 360grView staat op bladzijde 46!

Inderdaad, stichting 360grView staat op bladzijde 46!

Wilt u dit nummer bestellen? Kijk daarvoor hier.

Advertenties
Dit bericht is geplaatst in360gr View, Hoogbegaafdheid, In de media, Onderwijs en getagd , , , , op by .

Over Webmaster

*Trajectbegeleiding voor ouders Als je met vraagtekens zit die je kind betreffen is het soms handig als je iemand hebt die een luisterend oor heeft, met je meekijkt, met je meedenkt. Die je ook advies geeft over de stappen welke ondernomen kunnen of moeten worden om je kind goed te (laten) begeleiden. I-CARUS doet dit op het gebied van (een mogelijke) ontwikkelingsvoorsprong of hoogbegaafdheid. Ook voor gedrags- en leerproblemen zoals ADHD, autisme, dyslexie, beelddenken en voor Leonardo onderwijs. Er wordt samen met de ouders geprobeerd een goed beeld te vormen van het probleem, zodat er naar mogelijke oplossingen kan worden toegewerkt. *Coaching ‘Ik leer anders’ - beelddenken Een grote groep ondergewaardeerde leerlingen heeft juist een bijzondere gave: het zijn beelddenkers! Zij denken niet in woorden, maar in beelden. Daarom wordt het lesmateriaal niet begrepen en onthouden. Vaak hebben beelddenkers een leerachterstand of denkt men aan dyslexie. Bijles helpt niet of nauwelijks omdat er dan nog meer schoolwerk op ‘foute’ wijze wordt aangeboden. De training ‘Ik leer anders’ vertaalt de lesstof naar de manier van denken van het kind. Het is ook mogelijk om als school om hulp te vragen voor een kind. Dit met toestemming van de ouders. *Presentaties of studiedag Meer te weten komen over hoogbegaafdheid of beelddenken? Voor (onderwijs) organisaties kan er een presentatie gegeven worden over hoogbegaafdheid of beelddenken. Voor het onderwijs bieden we ook een studiedag beelddenken - ‘Ik leer anders’. Specialties Hoogbegaafdheid, autisme, ADHD, ADD, sensorische integratie, motorische problemen, dyslexie, dyscalculie, beelddenken etc of een combinatie hiervan

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s